Давайте поговоримо про... aliexpress. Випуск1: кілька цікавинок, кешбек і алі-блогери

Всім привіт!
Зараз існує стільки спокус і причин втратити голову, сьогодні я розповім Вам про сайт, який став моїм улюбленим місце позависати. Ви точно чули про нього - це aliexpress.com.
—  ♥  —
Почну стандартно з лірики: на Алі я вже біля двох років: спочатку лише дивилась, потім несміливо почала купувати щось дрібне і зараз я вже без остраху замовляю з цього сайту все, що мені потрібно. Не претендую на абсолютну правоту, розповідаю лише свої думки і спостереження.
—  ♥  —
Почну з кількох товарів, які я замовила на Аліекспрес і якими я цілковито задоволена (між, іншим, як ви зрозуміли з заголовку це лише початок і я планую періодично писати про покупки з алі).
      Прищіпка на телефон дуже згодиться тим, в кого камера класна, але макро-фото хочеться робити ще кращими. Зручно фоткати манікюри. Дві інші лінзи конкретно мені не згодились, до того ж там  присутня така чорна рамочка... Але от для тих, кому хочеться робити макрофотки - раджу (нігтики фоткати - просто супер!). Пакетик я вже умудрилась порвати, але це ж я ☺
      Пульт для фотоапарату. Мій конкретно для Кенону (можна знайти для будь-якого бренду, головне щоб була така функція), все супер - прийшов з батарейкою. Всі останні фото де є моє обличчя зроблені з пультом (наприклад тут і тут).
      Пензлик-зубна щітка. Минулого року спостерігався загальний бум на пензлики від Кайлін, чомусь на пензлі МАС, які перші дійшли до такого рішення першими (як мені здається), такого буму не було. Я купила цю репліку собі для тону і вона виявилась дуже приємною для шкіри (навіть для моєї чутливої), але справжнє щастя - наносити і тушувати нею скульптор. Не лізе, без аромату. Пензлик для контуру 5 з 5.
      Ще один пензлик - цього разу у вигляді віяла. Моя недавня покупка і я вже нею натішитись не можу. Пензлик дуууже м'який і приємний, одна ворсинка стирчала кудись не туди і я її підрізала - тепер все супер. Прийшла в чохлі, що захищав ворс. Без запаху. Миття пережила вже тричі - поки жодного волоска не втратила. Використовую для хайлайтеру, але зручно малювати ще й контур - вона так правильно лягає!
      Сережки. Дуже гарні сережки з магазину eManco - асиметрія нині в моді. Ношу з задоволенням, хоча зазвичай не фанатію від золота. Достатньо легкі (вуха не витягують) і універсальні. Штуки, які ззаду фіксують сережки мені не подобались і я замінила їх на свої.
Я їх замовила за 2.40$, зараз - 4$, а регулярна ціна 9.99$. Висновок: їх треба "пасти".
—  ♥  —
Тепер пункт два моєї розповіді. Кешбек!
Що це таке і з чим його їдять? Це сервіс для повернення грошиків з покупок - чим це вигідно продавцям я досі не знаю, але мені це приємно, тому ділюсь.
З алі я пробувала два сервіси www.kopikot.ru (який рекламують популярні російськомовні блогери) і smarty.sale. Копікот мені не сподобався - там потрібно набрати 500 руб для виводу і взагалі щось мені так собі.
Смарті.сейл мені сподобався більше - там приємний інтерефейс і я вже вивела на пробу 1,84 дол. Кешбек становить 5% зазвичай, але зараз на алі 7,5%. Є підтримка інших сайтів (наприклад Ламоди).
Отож не буду Вам нав'язувати щось, може Ви знайдете щось ще крутіше в плані повернення коштів, але користуватись кешбеком я дуже раджу (якщо є питання - з радістю відповім).
—  ♥  —
І останній момент, про який я б хотіла поговорити сьогодні: блогери і аліекспрес. Тут взагалі унікальна ситуація - є окремий сайт для відгуків itao.com. Дуже грамотний такий сайт і пеишуть там дуже стильні, ідейні і цікаві особи. І пости всі дуже гарні, завдяки ним я вже купила кілька вдалих штук (огляди попереду!).
Особливо рекомендую:
Jemma_☾ - вона просто вау! Застерігаю: деякі огляди білизни трохи відверті і є товари 18+, але стиль і поєднання речей просто вище всяких похвал. Саме вона стала першим блогером, якого я почала читати на itao.
• Edan_J - справжній чоловічий стильний блог. З хорошими фото і своїм настроєм. Той рідкісний випадок, коли чоловіку йде борода і такий собі джентельменський стиль.
• Tetiana_Bilotil - чудесна жіночна фея. Прикраси, одяг, білизна та інші жіночі штуки. Також дуже атмосферний блог і вкрай симпатичний для мене стиль.
• K-Dim - ще один чоловічий блог. Дуже багато всяких гаджетів і трохи менше чоловічого одягу/взуття.  Дуже якісні фото і подача.
• Ricco_s - і ще один чоловічий блог. Є огляд і всякого жіночого, різних корисних гаджетів та інших штук. Дуже різноплановий блог, в якому кожен зайде щось цікавеньке для себе.
—  ♥  —
От такий був мій перший збірний пост про Аліекспрес. Сподіваюсь, що Вам було цікаво і Ви щось почерпнули. Далі в мене в планах пост про мобільний додаток, ще покупочки, бренди на алі та інших улюблених авторів itao.

А Ви купуєте щось на aliexpress?



Коментарі

Популярні публікації