ЧистоТіл - Нічна Регенерація — ЧистоТел - Ночная Регенерация

Всім привіт!
Сьогодні я хочу розповісти Вам про дуже крутий засіб, який я придивилась у відео Юлії Архіпенко і одразу ж зрозуміла що мені таке дуже треба. Це продукт вітчизняної марки ЧистоТел (ЧистоТіл) - масло Нічна Регенерація.
Упаковка
Це мало доступне у двох об'ємах - мініатюрному на 15 мл і великому на 60 мл. Не надто вагаючись я обрала для себе варіант на 60 мл і дуже задоволена.
Пластикова пляшечка з помпою і прозорою кришечкою яка її захищає.
Помпа натискається чітко, дає небагато продукту і не протікає.

Склад
Зізнаюсь - я не майстер і не спеціаліст в хімії і косметології, але тут навіть тим хто зовсім не в темі буде зрозуміло, що продукт дуже потужний.
В складі лише олійки: бораго, вечірня примула, жожоба, солодкий мигдаль, авокадо, абрикосової кісточки, зародків пшениці. Також присутні ефірні олійки, серед яких є сандал, герань, та іланг-іланг.

Аромат
От це певно єдиний не приємний момент особисто для мене. Я дуже не люблю аромат герані, а тут він присутній. Добре, що аромат тримається не довго та й не надто насичений.

Консистенція
Олія вона всюди олія - тобто можу сказати, що нічого оригінального не придумали і ця по текучості і на дотик дуже нагадує оливкову.

Нанесення, використання і ефект
Я наношу цю олійку різними способами - на мокре обличчя і на сухе, на гіалуроновий серум від Мізон, на голу шкіру, на гель Алое. Не можу сказати що бачу різницю між нанесенням на мокру чи суху шкіру, ефект в обох випадках примірно однаковий. А от з якщо додати гіалуронової кислоти можна на ранок прокинутись значно свіжішою, з гелем алое і цим маслом значно краще заживають прищики і різні подразнення.
Сама ж по собі ця сироватка дуже добре усуває сліди від прищиків і приємно пом'якшує шкіру. Єдиний момент - не варто наносити її дуже багато і варто обов'язково промокнути надлишки серветкою - особисто у мене від надмірного нанесення з'являються висипання. Також особисто я не можу користуватись нею щовечора - моя шкіра від цього страждає і з'являються підшкірники. Тому користуюсь нею раз або два в тиждень і цілком задоволена.
Резюме
Мені подобається ця олія, хоча важливо не переборщити і не користуватись занадто часто - тоді всі сліди від прищиків зникають, шкіра шовкова і все супер.
Юля взагалі пише, що наносить щедро і не промокає серветкою і супер - у всіх різна шкіра.
Я продовжуватиму використання цієї сироватки - ефект від неї вартує певного ризику.

Дякую за увагу!

Коментарі

Популярні публікації