"Дівчина у потягу" Поли Хокінз

Всім привіт!
Всі читають цю книжку! Всі її хвалять!!! І от врешті я не втрималась, прочитала і готова розповісти свої враження від "Дівчини у потягу"
Уявіть що все погано. Що чоловік пішов від вас і зараз одружений на колишній коханці. Що вигнали з роботи. Що є проблеми із алкоголем. Що все погано і беззмістовно.

Така ситуація склалась у Рейчел - головної героїні цього роману. В неї справді все погано і нема нікого поруч, щоб підтримати. Вона щоранку сідає в поїзд і їде "на роботу", щоб приховати від своєї сусідки те, що з роботи її виперли і що вона живе на заощаджені кошти (яких все менше і менше).
І щоразу, коли вона їде у потязі, поруч з її колишнім домом (на нього не можна дивитись, там живе колишній, його нова дружина і їхня спільна дитина, там спогади!) вона споглядає затишний дім поруч.
В домі живуть Джесс і Джейсон - так їх назвала сама Рейчел. У цієї пари є ідеальне, придумане Рейчел життя і такі ж ідеальні відносини. Але одного дня гг бачить що Джесс цілується з іншим чоловіком (як вона могла так вчинити з Джейсоном?!).
А через кілька днів Джесс зникає...

Зізнаюсь: книжку прочитала на одному подиху, але, водночас, дуже тяжко. Бували моменти, коли було гидкувато читати про п'яну Рейчел, яка не могла себе контролювати.
Загалом персонажі описані настільки відверто і без покращень, що хочеться заперечувати і казати, що нікому не подобається бути коханкою (це ж аморально!), не правильно бути хронічним брехуном (а як же честь і любов?) і що не можна бути ганчіркою і щораз напідпитку дзвонити тому, хто втоптав тебе у бруд (у всіх є почуття власної гідності, чи ні?).
Все моє нутро протестувало проти вчинків і роздумів героїв цієї книжки. До моменту поки я гарненько не обдумала причинно-наслідковий зв'язок і не прийняла можливість існування таких людей.
І одразу після прийняття такої даності книжка мені сподобалась. Рідко зустрінеш таких незаретушованих і детально описаних персонажів. І не часто автор так вміло складає докупи кожен вчинок, кожне слово.
Ще скажу, що чомусь з самого початку я здогадалась (жіноча інтуїція!) хто тут корінь зла. Але фінал вийшов несподіваним попри все.
Після цієї книжки я місяць не могла нічого читати - все обдумала і смакувала окремі моменти і припускала інші варіанти розвитку. Настільки тонка психологія і знання людської натури зачепили мене за живе.

Я постаралась коротко описати цю книжку, уникаючи явних спойлерів, щоб не зіпсувати вам задоволення від книжки.

Цю книжку я однозначно рекомендую і цілком розділяю загальних захват щодо неї.
А ви читали "Дівчину у потягу" Поли Хокінз?

Коментарі

Популярні публікації