Clarins Eye Quartet Mineral Palette #02 nude

Всім привіт!
Люблю я тіні, люблю робити макіяж очей і акценти на очах. Тому тіней у мене достатньо і сьогодні я хочу розповісти Вам про новинку моєї тіневої колекції - четвірку мінеральних тіней від Clarins  у відтінку #02 nude.
Ці четвірки зацікавили мене після от цього посту в блозі Ані Соколової. Я дивилась на них і не могла наважитись. Потім мені почали всюди траплятись огляди на цю палетку у варіанті #03 і я ще більше загорілась, але сумнівалась чи мені підійдуть такі відтінку (зараз думаю що підійдуть). Потім була зустріч Кларанс де Наталя розповідала про той же третій відтінок і що вона робила з ним свій весільний макіяж (третьою палеткою). І це вже було останньою краплею - я почала цілеспрямовано шукати ці тіні по магазинах, шукати знижки і свотчі і врешті купила собі свою палеточку у відтінку #02 nude.
Почну з упаковки - тут багато всього (люкс!). Червона картонна коробочка, червоний мішечок (такий яскравий і привабливий!), листочок з інструкцією і сама палетка всередині якої є ще пластикова мембрана на якій лежать спонжики-аплікатори. Якщо казати про спонжі, то вони дуже пристойні і ними зручно робити макіяж - я їх навіть не викинула!


Тіні живуть в акуратній і міцній золотистій коробочці - вона дуже гарна і тішить мій погляд. І збирає всі відбитки пальців. Мені не тяжко її протерти, тому для мене це не мінус). Також палетка має хороше дзеркало на всю кришку і ним дуже зручно користуватись (що я і роблю постійно).
Я обрала чотири нейтрально-натуральні відтінки для щоденного макіяжу. Мені комфортно носити шиммер на очах на щодень, значно комфортніше ніж повністю матові очі. Отож опишу окремо кожен відтінок.
Крайній лівий верхній відтінок, який в інструкції нумерується як перший - це шиммерний світлий тілесно-жовтувато-бежевий тон. Люблю наносити його на всю повіку і у внутрішній кутик ока для того, щоб зробити погляд свіжим. Користуюсь постійно.
Крайній лівий нижній відтінок йде в інструкції під номером 2 і це світлий коричневий відтінок з легким натяком на жовтизну. Може використовуватись соло на всю верхню і нижню повіку. Дуже добре лягає і я часто роблю ним лінивий макіяж.
Третій в інструкції - крайній нижній з лівого боку - це шоколад. Добре пігментований. Можна робити підводку, можна тушувати в смокі. Хорошенький.
І останній четвертий відтінок в палетці розмістився у верхньому правому куті. Це рожевувато-персиковий шиммерний відтінок з крупними золотавими блискітками. От це справді провал і розчарування - він погано набирається (якимись шматками), погано наноситься і осипається шиммером по всьому обличчю. Кольору на шкірі не дає, мучу його на різні лади, але результат нульовий. Це моє найбільше розчарування в цій палетці.
Свотчі в тіні 
Свотчі на сонці.
Нанесення. Три хороші відтінки просто ідеально наносяться, добре нашаровуються і дуже добре тушуються між собою. З мінусів можу зазначити, що відтінки 1 і 2 на моїй шкірі без бази чомусь дуже схожі (темна шкіра повік, що тут зробиш).
Стійкість цих тіней пристойна, є лише один цікавий момент - одразу після нанесення ці тіні виглядають якимись крейдовими і трохи дешевими, але десь через хвилин 10-20 вони всідаються на шкірі  і починають виглядати наче кремові - дуже ніжні, сатинові і елегантні, колір трошки тускніє. Мені подобається такий ефект, але комусь таке може здатись дивним.
Моє резюме щодо конкретно цієї палетки #02 nude: приємна щоденна підбірка кольорів, гарна коробочка і милий чохол. Чи це щось унікальне? Ні, абсолютно нічого унікального ні в плані кольорів, ні в плані стійкості чи нанесення. При бажанні можна знайти щось краще в сегменті масс-маркету за значно менші гроші (і, можливо, стійкіше і з кращою пігментацією). Наприклад у Ейвона є чудесні четвірки тіней, про одну з яких я розповідала тут - поєднання ціна/пігментація/стійкість/нанесення в ній навіть краще. Тому я б не радила купувати саме цю палетку саме в цих відтінках.
Але рука до цих тіней тягнеться - всьому виною чудесна золотиста коробочка, яку так приємно тримати в руках. Ну і чохол також тішить. Отримую величезне естетичне задоволення від користування і це примушує мене відноситись до недоліків цієї палетки з поблажливістю.
А Ви знайомі з цими четвірками Clarins? До яких тіней щодня тягнеться Ваша рука?



П.С.: в дюті-фрі Тірани я потестила всі ці палеточки і що я скажу: #02 набагато, ні НАБАГАТО, гірші по текстурі відносно #03 - вони взагалі наче кремові, свотчі протримались у мене на руці до миття рук і такі гарні по кольору! Хочу 03 просто нестерпно!






Коментарі

Популярні публікації