Історія любові довжиною в рік (з продовженням!) O.P.I - My Private Jet

Всім привіт!
Сьогодні такий особливий і хвилюючий день - рік, як в моїй колекції з'явився прекрасний, неймовірний і найкомфортніший O.P.I My Private Jet!
Денне не пряме освітлення
Почну з лірики: цей лак - легенда! Якщо не вірите - погугліть! Його перевипускали, він один з найпопулярніших в бренді і він вкрай впізнаваний.
Я захотіла його практично з першого погляду на свотчі в мережі і він постійно (ПОСТІЙНО) жив в моєму серці з того моменту.
Зустріч в одному невеличкому магазині в Києві я не забуду - він аж світився мені з полички і я одразу його взяла. І жодного разу не пошкодувала!
Тепле ранкове світло, на нігтях полум'яного переливу на камері не видно, але в пляшечці він проявився
Пляшечка лаку мінімалістична і стильна, об'єм 15 мл. Коштувало це щастя мені цілих 200 грн (дорого для лаку, але ж є люди, які колекціонують і дорожчі?).
У лаків O.P.I характерний сплющений пензлик з прямим зрізом. Для коротких нігтиків такий буде не дуже зручний (хоча звикнути можна), але для моїх нігтів він ідеальний.
Спочатку лак мав середню густину і добре вкривав нігті в один шар, але два виглядали краще. Наразі я вже раз розбавляла цей лак - він став рідкішим, але покриває нігті ідеально.
Висихає лак дуже швидко - я малюю спочатку одним ліву руку, потім праву, потім без зайвих зволікань наношу другий шар на обидві руки і за хвилин 20 (щоб вже точно!) без усяких сушок він висихає. Знали б ви, скільки раз My Private Jet мене рятував в ситуаціях, коли потрібно було зробити манікюр за 5 хвилин (і скільки компліментів він зібрав!).
Власний фініш не цілком глянцевий, тобто не такий глянцевий, як з покриттям Sally Hansen Insta-Dri.
Денне не пряме освітлення
Стійкість мене тішить: один шар я спокійно ношу три-чотири дні (десь на третьому дні трохи затираються кінчики, але не критично), два шари ношу по тижню, з топом теж десь так - більше лак носити не можу, бо нігті відростають і це виглядає не дуже акуратно.
Тепер про колір - тут все складно, бо сприйняття цього лаку дуже залежить від освітлення. Він може бути практично чорним, сірим (як асфальт) або ж коричневим аж до якоїсь бордової нотки. В ньому є переливчастий шиммер і розсіяна голографія- це теж додає манікюру глибини і магії. Голографія чудо яка гарна і делікатна - настільки , наскільки делікатною може бути голографія. ☺
Штучне освітлення
Резюмуючи скажу що цей лак став моєю цілковитою любов'ю і моє серцебиття прискорює свій темп коли я згадую мого власного літачка. Ще цей лак став моїм ідеальним нюдом - тобто лаком, який пасує під усе і в якому я почуваюсь зручно (бо він не сколеться в непотрібний момент). І я його щиро і від душі раджу усім, хто шукав щось подібне - він шикарний!
Денне не пряме освітлення
Хороших лачків Вам!
І приємного дня також!

П.С.: вибачаюсь за різні по якості фото - це хроніка за останній рік і за сумбурність тексту вибачайте - пост спонтанний і писався на обіді в понеділок бо був шалений настрій написати про My Private Jet вже і зараз (Муза прийшла і штурхала!)

Коментарі

Популярні публікації