Зустріч SUEMADE

Всім привіт!
Поспішаю розповісти Вам про цікаву зустріч з Анною Сташковою і брендом SUEMADE.

Анна і львівська спільнота блогерів: Віка, Наталя, Уляна, Наталя, Соня, Віра і я

До моменту зустрічі я знала про цей косметичний бренд не надто багато, читала огляди, конкретно найбільше мені запам'ятався пост Маші Панди.

Також перед зустріччю я методично продивилась весь сайт, сконцентрувалась на найцікавіших для мене моментах і йшла вже доволі підготовленою.
Спочатку ми відвідали магазин бренду - він дуже компактний, але кількість продукції на метр квадратний приємно вражає. Також в магазині продається продукція дружніх брендів.
Після того, як ми все обдивились, обнюхали і сфотографували ми вирушили в "Соус" - заклад що також знаходиться в пасажі Андреоллі. Саме там, за чашечками зігріваючого напою і відбулась наша бесіда з Анною.
Мене здивував той факт, що бренду вже 7 років, все виробляється у моєму рідному місті а я ще з ним не знайома з продукцією (мені дуже соромно).  Якщо ж говорити про роки і числа, то SUEMADE вже 6 років, як зареєстрована фірма, один рік - зареєстрована торгова марка. І основне - вже чотири роки продукція бренду має сертифікат ДСТУ (подивіться на сайт і на сторінці кожного продукту) - для мене такі речі є дуже важливими і я одразу відчуваю збільшення довіри до бренду.

В SUEMADE працює три хіміка-технолога і вся продукція проходить тестування на людях (не на кроликах). Терміни тестування - не менше шести місяців, тестується термін придатності, ефективність і сплив на різні типи шкіри.
В руках Уляни бальзам, який я мало не з'їла ☻

Сировина частково вирощується у нас на полях, також замовляється з aroma-zone, lekostyle і деякі продукти висилаються знайомими і друзями бренду з Марокко, Індії та інших країн.

Перебираючи ароматні пляшечки-шайбочки я аж злегка сп'яніла від ароматів - все пахне дуже натурально і навіть такому алергіку і особі з чутливим носом все припало до душі.  Від аромату бальзаму для рук "Апельсин-кориця" я взагалі мало не втратила контроль і не згризла цей корисний, але однозначно не їстівний продукт. Загалом я фотографувала ті продукти, які на презентації мене зацікавили найбільше - щоб не забути і мати міні-вішлист для подальшого походу в магазин.

Наостанок нас чекали торбинки з пробниками продукції і купа вражень та позитиву. Якщо Вам цікаво - можу потім розповісти враження від пробників (цих і не тільки) бо зазвичай я до такого ставлюсь не вельми схвально, але кілька слів про враження в мене знайдеться.
Мої пробнички ♥

У бренду великі плани, щодо розширення виробничних потужностей, сертифікації і розробок нової цікавої продукції. І я щиро їм бажаю розвитку і процвітання!




Львів, вул.Театральна 12

Коментарі

Популярні публікації