YARA Naturals: мило "Лаванда", "Сосна" і "Троянда"

Всім привіт!
Я, здається, ще ніколи не писала про мило... І це треба терміново виправити, бо я мала можливість познайомитись з цікавим натуральним милом від YARA Naturals.
З продукцією марки YARA Naturals мені вдалось ближче познайомитись на блорегській зустрічі в Івано-Франківську, там був представник марки і усім учасникам дісталось по три шматочка мила в мініатюрі і по чудесній відкриточці.
Мені дістались три ароматні брусочки мила: трояндове, соснове і лавандове. Мені ці мила на фото дівчат-блогерів нагадували шматки якогось каменю - і справді, щось таке є.
Всі три мила можуть похвалитись хорошим складом і приємним ароматом.
Запашний лавандовий брусочок
Усіма я пробувала вмивати обличчя - дуже класно, лише від соснового трохи пощипували очі. Лавандове поїхало зі мною в Албанію - там я навіть мила ним голову.
Трояндове мені дуже сподобалось (мій фаворит з трійки) - в його складі є макові зернятка і ними так класно помасувати обличчя! І тіло дуже приємно потерти цим скраб-милом (люблю таке, раніше постійно купувала в Оріфлеймі масажне мило з якиись часточками - і душ прийняла, і мінімальний масажик є, і шкіру трохи повідлущувала).
Троянда, яка сподобалась мені найбільше
Всі три мила трішечки сушать шкіру (соснове наче трішки більше), але я люблю це відчуття чистоти і рипіння. Правда після трояндового шкіра відчувається не просто чистою, а наче після змитого кондиціонеру для тіла (наче ти вся чиста, не липнеш, але шкіра не пересохла а якась така тонізована і ніби натягнута, і пружна).
Піна у них також досить пухка і густа (я таке ціную). Така пінка навіть годиться для гоління ніжок.
Ванна з сосновим милом - ніби в ліс завітала
Єдиний мінус і важливий момент - це мило вимагає хорошого провітрювання і просихання, бо воно дуже сильно розкисає. В подорожі в мене так злегка розкисло лавандове - виглядало воно тоді як гречаний мед з якимись пелюсточками і було не дуже транспортабельне (саме це надихнуло мене спробувати його як шампунь). В моїй не надто провітрюваній ванній кімнаті воно просихало довго і не завжди цілковито, дуже часто на решіточці мильниці залишались цілі поклади мила.
Трояндове мило, в світлій частині посередині видніються макові зернятка
Загалом мило мені сподобалось - все що має виконувати такий засіб, воно виконує. Мінус в розкисанні, але деякі види мильної продукції відомих марок розкисають в моїй ванній аналогічним чином. Однозначно хотіла б повторити трояндове мило - воно найбільше мені сподобалось за ароматом (дуже легким і не нав'язливим) і за наявність в складі мкових зерняток.
А Ви користуєтесь органічними милами?
Чи знайомі з маркою YARA Naturals?





* продукт подарований
маркою YARA Naturals


Коментарі

Популярні публікації