GlamBee - Lush Lips #06

Всім привіт!
Ще в серпні я купила собі дуже приємний і не дорогий блиск Lush Lips #06 від марки GlamBee, яка продається в мережі Єва. І ось нарешті поспішаю розповісти про свої враження.
Блиск привабив мене миленьким ковпачком з зірочками і дуже насиченим кольором в тубі.
Загалом упаковка дуже міцна і вже пережила не одне падіння і тяжке перебування в кишені з ключами - і досі вигляд вкрай презентабельний і лише місцями пошкрябались зірочки.
Продукту не дуже багато - 4 грами.
Спонжик для блиску дуже зручний, виконаний вісімкою. Ним можна малювати губи практично всліпу (правда з таким яскравим відтінком краще все ж глянути в дзеркало).
Консистенція у блиску гелева і ще він липкуватий. Зате стійкість у нього три години (якщо не їсти). Чай чи стакан води цей блиск витримає, але частина залишиться на склянці чи чашечці.
Після остаточного зникнення блиску залишається легкий тінт на губах і на дотик губи досить приємні. Також згладжуються лущення.
Не можу сказати що цей блиск дуже доглядає за губами, але якщо нанести його на сухі губки з лущеннями він зніме сухість і пом'якшить суху шкіру.
Ще є в ньому один крутезний момент - він тримається чітко там, де має. Тобто в мене траплялись такі моменти, коли я трішечки не домальовувала ним до краю губ і тоді він свідомо розтікався до того краю і далі нікуди не рухався. Дуже круто!
Ароматом він страшенно нагадує мою стару любов - блиск від Ессенс XXL shine про який я писала от тут.
По кольору все досить чітко видно на фото - це 100% мій колір. І ще дуже важливий момент - такий колір досягається одним досить тонким шаром блиску на губах. Такій пігментації можуть позаздрити навіть деякі помадки. А ще він візуально відбілює зуби але в мене на фото це не помітно, бо жовті стіни жовтять зуби.
Так чи інакше я вважаю що блиск такого кольору і пігментації заслуговує уваги. А якщо ще врахувати що зараз осінь і на губи аж проситься щось яскраве і не висушуюче... Я на 100% задоволена цим блиском (особливо якщо врахувати ціну до 50 грн).

А що на Ваших губах цієї осені?


Коментарі

Популярні публікації