Jerelia - Каріте та какао - Бальзам для шкіри навколо очей з плацентою

Всім привіт!
Ох, як же довго я затягувала з цим постом! Але ж краще пізно, ніж ніколи, правда ж?
Так чи інакше - ласкаво прошу прочитати мій огляд на Бальзам для шкіри навколо очей з плацентою з серії "Каріте та какао" від вітчизняного бренду Jerelia.
Почну з того, що я попередньо мала гель-крем для шкіри довкола очей від Jerelia і йшла в магазин за ним, але вийшла з цим кремом і денною маскою - консультанти знають свою справу.
Шайба крему дуже схожа на НЛО і упакована в тканий торбинку з мереживом. Таке рішення вважаю цікавим і стильним (але чи потрібно нам таке - гарно, але ціна росте?). Об'єм шайбочки доволі стандартний для усіх подібних кремиків і становить 15 мл.
Мінусом такого виду упаковки можу назвати тільки те, що туди доводиться лазити пальчиком. Або ж лопаткою, як у моєму випадку.
Сам крем має легку консистенцію середньої густоти яка перетворюється в більш рідку і гелеподібну при нанесенні. Розподіляється дуже легко, всмоктується за хвилин 5-10 (залежно від кількості нанесеного продукту) може бути липкуватим і погано вживатись з косметикою у випадку надмірного нанесення. Я завжди безпосередньо перед нанесенням макіяжу промокаю верхню (зону під очима не промокаю, бо вона в мене просто зжирає весь крем) повіку сухою серветкою - тоді все добре і тіньки нікуди не пливуть.
На ніч я завжди наносила його дуже жирно - практично як маску. Конкретно з цим бальзамчиком у мене ніколи не запухали очі і не було алергії зранку.
Ще повинна відзначити аромат - він є, але дуже легкий і ненав'язливий, тому особисто я на нього взагалі ніяк не реагувала і мало не забула описати цей момент).
А тепер - про головне - про ефективність. От тут я ладна співати такі арії цьому бальзаму, що ви певно запідозрите мене в тому, що я з головою продалась бренду чи щось таке. Але це не так - просто тільки цей крем (ну і ще гель-крем від тої ж Джерелії) зволожує і підживлює мою шкіру довкола очей настільки, що половина мімічних складочок зникає десь за тижні два. Це якась справжня магія!!!
Ефект накопичувальний і зберігається протягом певного часу після  закінчення використання цього бальзаму.
Єдиним суттєвим для мене недоліком став термін зберігання - всього рік. Коли я купила свій крем в офіційному магазині у Львові, то йому залишалось трохи більше чотирьох місяців до кінцевого терміну використання і мені, щоб половина банки не пропала (а бальзам дуже економно витрачається) довелось використовувати його і на обличчя і, моментами, на кутикулу (обличчя і кутикула були тільки раді). Реально мені б цього НЛО з кремом вистачило б місяців на вісім і хотілось би десь купити свіжу шайбу і не паритись (але де, якщо офіційний магазин продав банку з таким терміном і навіть ніхто мене не попередив?). Спробую ще хамовти з оф. сайт, сподіваюсь все вийде добре.
Загалом цей крем-бальзам для шкіри довкола очей став єдиним засобом для цієї області, який дав ефект. Тому я його раджу (тільки дивіться на термін!).
Нарадила я його також і Маші Панді і її враження можна прочитати тут.

А чи є у Вас якийсь вау-крем для шкіри довкола очей, який справді діє?

Коментарі

Популярні публікації