Рятівне тріо для не надто вдалих днів: Mizon, Зелена Аптека та Avon

Всім привіт!
Я вже давно планувала цей пост, але зараз от сам час - я ще раз перевірила дієвість описаних продуктів і тепер буду розповідати про мій неодноразово перевірений набір для швидкої реанімації шкіри обличчя.


Бувають такі дні. коли шкіра якась бугриста, з'явились якісь лущення і висипання. Взагалі обличчя виглядає тьмяним і змученим. І тональний мені цю ситуацію не покращить. Тому методом проб і помилок я обрала знайшла три засоби, три кроки від стану зомбі до доволі прийнятного вигляду.
— ♥ –  ♥  – ♥ —

Перший і дуже важливий момент - очищення. Я вмиваюсь звичним мені засобом і залишаю чисте обличчя висохнути. За цей час цілком можна поставити чайник.
Коли обличчя і руки сухі в бій йде засіб №1 - Apple Smoothie Peeling Gel від коерйського бренду Mizon. Пілінг-скатка це дуже крутий засіб, який дозволяє відлущити шкіру не травмуючи її (не те що стандартні скраби). Я наношу дві горошини на все обличчя, уникаючи області довкола очей і губ та даю трішечки підсохнути (не більше хвилини). Коли скатка трішки підсохла вона катається значно краще і ефект помітніший. Я масую обличчя по масажних лініях - масаж лиця це такий великий додатковий бонус. Катаю її поки ще є чому скатуватись.
Цей пілінг мені порекомендувала подруга і саме ж вона націдила мені невеликий її в баночку на пробу. Після цього я знала що повинна його купити - мені страшенно сподобалась ніжна шовковистість шкіри після використання.

— ♥ –  ♥  – ♥ —
Другий крок у мене маска. Я вже не знаю точно яка це в мене туба і не знаю чому я не розповіла про цю маску раніше. Без Глибокоочищуючої і заспокоюючої маски для обличчя з біло. глиною та чайним деревом від "Зеленої Аптеки" (концерн Ельфа) я не можу і не хочу жити. Вона дуже круто підсушує різні запалення і допомагає при алергічних висипах та свербіжі. Трошки сушить, але зовсім не критично.
Її не можна наносити на зону довкола очей і губ.
Якщо обличчя подразнене то ця маска буде сильно пекти - це масло чайного дерева. Я терплю, хоча першого разу страшенно злякалась (але тоді обличчя було в такому стані, що гірше вже б точно не було).
Протягом 5 хвилин неприємні відчуття зменшуються і вже через хвилин 15-20 я її змиваю.
Дуже часто наношу цю маску на епільовані зони (наприклад ноги) - так у мене нема проблем з подразненням, але обов'язково опісля наношу ще й зволожувальний догляд.

— ♥ –  ♥  – ♥ —

Третій етап - інтенсивне зволоження.
Не зовсім певна що робити з цим етапом взимку, але наразі опишу його (а згодом, можливо, заміню на інтенсивне живлення).
На вмите і протерте обличчя наношу зволожувальну маску від Avon Planet Spa "Скарби Бразилії" з екстрактом асаї. Попередньо можна напшикати в обличчя термальною водою, чи якимось гідралатом, або ж нанести гіалуронову кислоту.
Хоч на упаковці написано уникати зони довкола очей я частенько наношу цю маску і туди - проблем не було і шкіра свіжіша.
Тримаю маску хвилин 15 і йду змивати. Опісля наношу свій звичний крем.
Ця маска просто закохала мене в себе. Вона справді добре зволожує шкіру і має надзвичайний аромат. Поважаю масочки Avon.

Скатка
Скатку розтерла


Маска від "Зеленої Аптеки" і масочка Avon
— ♥ –  ♥  – ♥ —
Наслідком всіх цих процедур стає значно свіжіше обличчя, на якому навіть проглядає рум'янець і з яким не страшно вийти в люди. На таке обличчя рівно і гарно наноситься тон, хоча зачасту можна обійтись і легким консилером.
Прохворівши і пролежавши чотири дні горизонтально після цих процедур я отримала від чоловіка коментар, що занадто добре виглядаю для хворої - думаю це великий показник ефективності.

Бажаю Вам міцного здоров'я і завжди бути свіженькими і рум'яними!
Буду вдячна за якісь Ваші рятівні засоби в коментах!

Коментарі

Популярні публікації