Бюджетні і класні тіні Rimmel - Glamour Eyes HD Eye Shadow #22 Brixton Brown

Всім привіт!
Тут я писала про палеточкe Кларанс і казала, що загалом можна купити щось і дешевше і, в дечому, краще. Вітайте саме таку палетку від марки Rimmel у відтінку #22 Brixton Brown.
Купила ці тіні в мережі Ватсонс за 120 з чимось гривень (акція!). Купувала, бо після затесту тестерів (масло масляне?) не могла не купити. І хочу купити ще!
Упаковка в цих тіней проста - основа чорний глянцевий пластик і прозора кришечка з лого марки. Відкривається без проблем. Ніяких картонок чи слюди нема, ле на місці відкриття є контрольна наліпка.
В коробочці лежить двосторонній спонжик-аплікатор. Якість у нього хороша і моментами я його використовую, що для мене не типово.
Коли обирала відтінки дуже вагалась, адже усі предствалені палетки гарні, але ця палетка найпрактичніша. Коротко опишу кожен відтінок:

1 - дуже гарний світлий шиммерний відтінок, гарно на всю повіку і годиться як хайлайтер. Саме такі відтінки у мене протираються до дірочки найшвидше.
2 - матовий, але дуже шовковистий нейтральний сіро-коричневий. І на всю повіку, і в складку і для брів (от так дуже асто юзаю). Пігментація слабенька, але мені так навіт краще.
3 - кричнево-бордово-шоколадний шиммерний і дуже цікавий. Шикарно затемнює кутик і хорошенький для підводки.
4 - темний шоколадний відтінок з шиммером практично аналогічний попередньоу, але більш холодний.
5 - червоно-бордово-золотисто-оранжевий шиммерний відтінок. Здебільшого нагадує відчищену мідь але при нашаровуванні можна отримати відітнок з палетки. Користуюсь не дуже часто, бо цей відтінок трохи не звичний мені, але дже круто підкреслює карі очі, додає глибини.
У цих тіней якась неймовірна пігментація при нанесенні рідним спонжиком або пальчиками - я коли влізла в тестер просто не могла очам повірити. Пензликом досягається менш насичений результат - з таким і на роботу піти можна.
Під пальчиками вони немов кремові - не те щоб тануть, але прямо ковзають шовком. На дотик дуже схожі на тіні Кларанс.
Якщо говорити про стійкість то тут я теж не можу до чогось вчепитись - носяться вони від і до без бази. Якщо починаю терти очі руками - зникають і можуть рознестись на обличчя (як і всі мої тіні, окрім застигаючих Мейбеллін Колор Тату).
І, стандартно, резюмуючи скажу: ці тіні мене дуже вразили - вони дуже якісні і приємні у використанні. За свої гроші палетка дуже хороша і якби вона б зараз десь поділась - я б одразу потопала за новою.

Також мені би було дуже цікаво дізнатись про ваші тіневі улюбленці!

Коментарі

Популярні публікації