Dabur - Gulabari трояндова вода

Всім привіт!
Сьогодні у мене є настрій розповісти про трояндову воду від марки Dabur. Чомусь більшість людей ставляться до подібних засобів як до літніх продуктів, але особисто для мене всілякі тоніки, трояндові води, інші гідралати, термальні водички - продукти на цілий рік і особливо на осінній період, коли вмикають центральне (а в когось і автономне) опалення і шкіра сохне та лущиться.
Скажу пару слів про марку Dabur - мене з нею познайомила подруга-колега (яка нарадила мені багато шикарних продуктів). І розрекламувала вона мені їхні пасти - що вони натуральні, круті, аюрведичні і вся її родина тільки ними і користується (комусь цікаво почитати відгук про ці пасти?). Якось після того я натрапила на гарненький розпродаж цієї марки на Модній Касті і накупила пасти на всіх рідних і до купи кинула цю водичку, не покладаючи на неї якихось особливих надій (бо довго сиділа лише на кримській трояндовій воді, яку вже ніде не купиш, і до інших ставилась не вельми позитивно).
Пляшечка у цієї водички гарненька і проста водночас. Об'єм - 120 мл (наче є більші об'єми).
Кришечка відкидається а під нею невеличкий отвір, через який ненароком не вихлюпнеш половину банки.
Водичка абсолютно прозора і пахне кущовою трояндою, таку вирощують на варення і чаї. Я не любитель трояндового аромату, але тут я просто зачарувалась його натуральністю. Ще кілька хвилин після використання цього тоніку я відчуваю себе ароматною трояндочкою - додаю за це суб'єктивний плюсик як за ароматерапію.
Я користуюсь трояндовою водою кількома способами:
1. Наношу трішки на ватний диск і протираю обличчя.
2. Наношу трояндову воду на руки і прикладуючими рухами наношу на обличчя.\
3. Переливаю в пляшечку з розпилювачем і протягом для кілька раз розпиляю трояндову воду на обличчя і на волосся. Обличчя в такому випадку має бути без тону. Щодо волосся - так воно менше пересихає і зникає статика.
Після протирання обличчя тоніком креми, сироватки чи масла вбираються шкірою значно краще і я справді бачу різницю у цьому.
Також я помітила, що при регулярному протиранні трояндовою водою чи тоніком пори і чорні цятки на носі стають менш помітними - що насправді дуже круто, бо не треба паритись зайвий раз, вичищаючи всяку погань з обличчя.

Загалом ця трояндова вода мені сподобалась, мені імпонує її ефект і аромат. Не можу сказати, що вона чимось суттєво відрізняється від іншого хорошого тоніку (хіба ароматом). Якщо буде можливість я повторю цю покупку, але ганятись не буду.

А чим ви тонізуєте шкіру обличчя?

Коментарі

Популярні публікації