Зимовий тег

Всім привіт!
Давненько мене тут не було, бо натхнення десь втекло і не бажало повертатись, аж поки я не приманила його святковим настроєм, смачною їжею і купою новинок, про які хочеться розповісти.

Сьогодні я вирішила зробити тег, який підгледіла у Олі lanectarine.blogspot.com (а ось її пост з тегом).

Я першого січня на Високому Замку.

1. Зимові бюті маст-хеви.
Жирний крем (типу Нівеї) і бальзам для губ. Насправді дуже багато

2. Улюблений зимовий аутфіт.
Вдома у мене аутфіт капустинки, бо я мерзлячка.
На вулицю я одягаю пуховичок, якусь легку кофтинку (бо не люблю теплі речі), джинси і чоботи. Інколи одягаю більш святковий варіант - трикотажна сукня і теплі колготки (чомусь у них тепліше ніж у джинсах).

3. Улюблена зимова їжа.
М'ясо. Взимку я просто жити не можу без м'яса. Особливо люблю печене м'ясо, яке готує моя мама - воно неймовірне.
Не уявляю зиму без квашеної капусти і олів'є.
І без чаю та какао теж не бачу свої зимові свята. І мандарини - це не тільки їжа, це ще й аромат моїх зимових свят.

4. Яке взуття полюбляєте носити взимку.
Вже дві зими тягаю замшеві коричневі напівчобітки на платформі. Маю ще черевики на каблуці, але вони холодніші.
Спокійно ношу каблуки і навіть почуваюсь у них впевненіше. А ще мені здається що так тепліше)

5. Улюблений зимовий аксесуар.
Шапка, яку я нарешті купила під свій улюблений палантин (якому вже років п'ять). Це в'язаний берет, який не перетискає голову, не псує зачіску і гріє.

6. Улюблена зимова свічка.
Маю ванільну і з шоколадом. Але люблю просто свічки без запаху (хоча хочу спробувати свічки Bath & Body Works - в них аромати просто неймовірні).

7. Сноуборд чи лижі.
Хе-хе. Диван - я умудряюсь впасти і побитись навіть у супермаркеті, що вже казати про якісь зимові види спорту.
Колись трошки каталась на лижах, але то було дуууууже давно.

8. Кращий спосіб провести зимовий день.
Варіант для не надто холодного дня - прогулянка з друзями (я так нещодавно, першого числа, на Високий Замок ходила), посиденьки за чимось смачним і прогулянка щорічним ярмарком.
Якщо холодно, то ідеально провести день під пледом за книжкою або улюбленим серіалом і смачною їжою (ну куди ж без їжі).

9. Чи є у вашому місті сніг взимку.
Є сніжок, така гарна зима ♥

10. Улюблена святкова пісня.
Люблю "Щедрика" у різних варіантах (а особливо англійською у виконанні Pentatonix).
Ще люблю Gaudete, постійно її наспівую.

11. Улюблений святковий фільм.
У мене таких досить багато. Люблю старі радянські фільми (особливо "Службовий роман") - то вже давня асоціація зі святами, люблю "Ніч перед Різдвом" - старий, чорно-білий і такий рідний.
Ще люблю переглядати першого "Гаррі Погттера" - він якийсь особливо святковий.
Зате не люблю фільми "Один вдома" - не можу пояснити чому...

Ось і весь тег, якщо Вас також зачепило - приєднуйтесь.
Особисто у мене одразу прокинувся такий святковий настрій!

Бажаю Вам сніжного і чарівливого Різдва ♥

Коментарі

Популярні публікації